Pages

Thursday, January 8, 2009

dan sekolah pun bermula....

hmm...lama tak update blog nih..sibuk sey....naik penat aku dibuatnyer bukak skolah nih.mlm kebetulan hubby bkak lptpnye..aku tmpang skaki.lil hakeem da tdo.nak gak tdo ngan babanya.ngan aku haram x jalan.dia sakit perut td.cirit-birit.ntah ape yg di makannya kat umah ma nye.bape kali dah tkar diapers mlm nih.td baba nya bg makan madu.harap2 perut nya lega sampai esok pg.



aku lak mc arini.pg td dlm kul 1 lebey aku bersin ngan teruknya.sampai tersumbat kedua lubang idung.Tuhan ja yg tau bape sngsara nya aku.ntah kul bape aku tlelap blik pon tak sadar. bangun pagi nih ape lagik...weng kepala terus....ngantuk yg amat sangat. p jpa dktor kat klinik Maamor.dktor nih pon sampai da hafal sakit aku....mesti kes hidung nih.dktor kata aku Allergic Rhinitis...hm..ade ler kaitan ngan habuk ler tu...x sempat nak surf lg pasal itew.aku takut tlelap je masa drive.hubby offer nak anto p scul.memandangkan jadual aku pack arini,baik le aku mc.nti kat scul pon mcm bengong je payah gak.



seminggu nih penat sket...at least for transisi ok la banding taun lepas.....first day lagik dah ader budak kencing dalam kelas.huhuhu..horror sungguh..akak la yg ngemopnyer...aku lum stat pape aktvt lagi pon....hm...sabo jela...nak mintak tlg cleaner,banyak lak citernya.malas aku. tis year aku ngajo thn 1 and thn 6.maths and pjk...pjk thn 1 je.nasib baik la bdk2 thn 6 ok.compared to last year..huh.

p/s: ni entry semlm 8/1/09.nak publish post mlm td tp slow gler intnt.nasib dapat save as a draft.kalau idak....hm.....

No comments:

Post a Comment