Pages

Saturday, September 5, 2009

jom shopping... :)

pagi nih bangun awai..due to sneezing yang sampai tersumbat idung. maka aku la yg prepare utk sahur.slalunya..i repeat SLALUNYA hubby yang bangkit dolu dan prepare utk sahur...prangat pape yang patut...aku da sedor tapi agak lambat sket nak gerak....due to kepenatan melampau atau tak ydo lena.sat2 jaga.end up bla time sahur tu...liat sikit la...TQ hubby....

**cam tak kena ja entry ngan tajuk...hehe**

pas sahur dok dpn laptop nih...hakeem dok ngigau tak abih2.gamaknya seronok sangat men kat scul mlm tadi.berlari sakan...ader iftar ngan solat hajat peksa mlm tadik kat scul....sakan la awang tuh....luas pandangan wpn malam...

ni aku tak tdo , kmpom sat lagi weng sekejap.hajat di hati nak p SOGO. cari baju utk hakeem.as for me tak de nya la.pake ape yang ado je...papanya pon mgk carik gak selai dua....ptg smlm hubby bwk balik 'kotak ajaib' dari Achu.....bersusah payah Achu kim benda kat kami....boleh la melaram sat lagik kami anak branak...THANKS Achu...msti bnyk berabis nih.....

mgu depan anak2 aku peksa UPSR.aku lak kna jaga peksa kat pusat len....harap2 sume berjalan lancar....banyak lagik benda akau tak abis revise.tapi sukatan abis da la.cma latihan ja tak sempat nak bincang...senin nih mau pecut 100 m.

sambung lagik nti.tgu mesin basuh ni siap.nak upload ken semayang and telekung lak...

4 comments:

  1. bestnya.... waaa nak ikut gak g sopping! waaa......

    ReplyDelete
  2. kak ada p member card day ke?...comeinya layout...nak gak lah wat comei1 mcm nie...:D

    ReplyDelete
  3. nak gak shopping...tp apa la yg ada kat kluang nih...kita shopping last mint ja ada...

    dah cantek blog hang...aku tak reti la nk edit bg cantek...nk duduk ngadap pun anak aku yg kecik tu adik ngacau nk nenen.hheheheh

    ReplyDelete
  4. miss ya sis! do visit my blog... http://www.dengarkanpadaku.blogspot.com

    ReplyDelete