Pages

Tuesday, December 1, 2009

cuti-cuti.....

semalam mr hubby cuti lagik..... maka pagi tuh kami ke pasor..beli pape yang patut..barang2 dapur banyak da abis....dalam tengahari ke bangi...sajer jenjalan.....sebenornya nak g carik tudung kat ariani...dengor ade sale....agak2 la mama kalu nak shopping...dah sarat2 pon ader hati lagik.....mujur mr hubby tak kesah....
tapi sendiri bayor ler.....hm..terapi sungguh....



                                                   hakeem sibuk nak pegang paper bag....


banyak jugak la yang menarik..dapat gak tudung dalam rm39,rm36 disamping yang biasa tuh dalam rm60...banyak yang buy 1 free 1 esp yang rm100+...aku beli yang murah ja.....maner penah ariani kasik tudung dalam rm39....aku pakai gak tudung murah.. rm10 pon ader..tp kualiti berbeza..nti ader yang kata lak..berlagak....hm...janji selesa...and tutup aurat......beli time sale ja.....
p/s: ahcu.....banyak yang menarik..pi la usha2... :) even yang corak pon banyak choice...buy1 free1.
arini dok umah ngan hakeem....gg sakit lak..berdenyut2 rasa...masa pregnant hakeem pon aku sakit gg...terus bukak file kat hukm and terus buang about 6-7 gg yang lebih....kali nih tak tau la..nak kata berlubang tak tau la pulak...agaknya aku dok tangguh wat crowning gg la nih da jadi sakit...sure doktor tuh senyum ja kat aku kalu jumpa dia...ke dia pon dah bersalin....aritu nampak dia pregnant.....kalu berdenyut lagi, malam ni tepon opah wat air tawar...hm......

No comments:

Post a Comment