Pages

Sunday, March 1, 2009

chop and stick

arinih aku ngan ida p umah my sis,dewi kat sri kembangan.jenjalan sambil amik barang kat umah dia.hubby lak p klia...ada urusan kat sana. petang lak nak anta ida balik kolej dia.otw p sungei wang.dia nak amik spects dia.wat baru...then....aku mencadangkan kami p makan2 kat area kg baru.since ida ado skali.kalau ngan hubby mesti dia x mau p area tuh....katanyer parking susah..huhuhu....





aksi hakeem sambil tunggu order....



maka,aku pon ajak la p makan western food kat tempat fav aku...'chop and stick'.lamaaaaa sungguh aku nak mai cni tp hubby x mau bawak.since kawen,x penah mai ngan hubby.skali mai ngan ida n hakeem.so happen hubby out-station.but berjaya makan kat outlet di serdang tp tak se'happening' kat kg baru....hehehe.

kami pon mengorder lamb chop and fried speghetti utk hakeem. amatlah sedap.ida sampai tak larat nak abiskan.banyak la jugak compared to outlet serdang. pueh ati den.pas ni tak mintak dah.hehehe.tq hubby.next time boleh mai lagik...hikhikhik

2 comments:

  1. alaaaaaa...........kami pun lama tak makan lamb chop!!! teringinnye...... :P

    ReplyDelete
  2. moh ler balik mesia..nti boleh makan puas2...hehe

    ReplyDelete