Pages

Saturday, March 28, 2009

kenangan terindah

Kenangan Terindah by Samsons

Aku yang lemah tanpamu


Aku yang rentan karena

Cinta yang t'lah hilang

Darimu yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka

Sampai jantung tak berdetak

Selama itu pun aku mampu

Untuk mengenangmu

Darimu kutemukan hidupku

Bagiku kaulah cinta sejati



Chorus :



Bila yang tertulis untukku

Adalah yang terbaik untukmu

Kan kujadikan kau

Kenangan yang terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku

Meninggalkan jejak hidupku

Yang t'lah terukir abadi

Sebagai kenangan yang terindah

Darimu kutemukan hidupku

Bagiku kaulah cinta sejati



Chorus



**********

lagu nih agak famous gak kat scul aku.budak2 pon jadik hafal smua sbb penah jadik lagu tema masa majlis perpisahan sorang cikgu....tetiba jer semalam masa kat scul tingat mber2,kisah2 lamaaaa dolu.hm..kadang2 mcm lawak gak bla ngenang cter lama.esp bab2 berkenan, mak2, pak2 sbuk dok carik calon menantu....cter2 ttg minat org lah...jeles kat org lah....dan seangkatan dgnnya.ni smua gara2 melayan sorg rakan sejawatan kat scul.ujan dan aku tersangkut.ape lagik...layan sembang ar.end up buku budak pon aku tak tanda.maka terpaksa mengangkut balik ke umah....kenangan tinggal kenangan..hidup perlu diteruskan......



***********

minggu nih dan seterusnya kami ader latihan sukan before recess.smlm wat final lompat tinggi.yg bestnyer umah aku,kuning conquered smua.dari no. 1-3.best gak sbb aku jadik ketua umah tahun nih.harap2 smua nya ok..aku pon tlg ecah ngan kak zu wat persembahan.tahun lepas aku yg kna.tahun nih aku nolak...gila kuasa ke hapa.dah la ketua umah.last year aku gna lagu chicken dance and Pudar.tahun nih mtk ecah ajar poco2.x tau la budak leh wat ke idak. kuning, go, go,go!lalalala

No comments:

Post a Comment