Pages

Monday, October 26, 2009

S.E.B.A.L.

lama tak guna perkataan ni....ingat dulu ader sorg member masa kat maktab...suka beno guna word nih...tetiba aku lak terasa nak guna...harap2 aku sabar dgn ape yang bakal berlaku nti...moga Allah permudahkan urusanku nti..... jgn jadik macam dolu2 dah.... serik aku.....bukan mintak tapi udah2 lah..... harap ader yang faham..tak faham pon..wat2 faham......enough is enough.....cukup sekadar  itew...... tapi kadang2 org buleh wat tak faham...adakah hatinya mati?sampai keras begitu skali?untuk memahami apa yang terjadi....lihatlah dengan mata hati.....moga taufik dan hidayahNya sentiasa ada buat semua...

                                                                   ******************
last Saturday, i did received a msg...bout my dearie friend....ditimpa ujian....pagi Ahad aku kol dia setelah terima msg dari dia....agak sedih......lama jugak kami berborak....almost 1 jam...banyak benda kami kongsi...how i wish i was there...boleh kami kongsi banyak lagi benda...jarak dan masa memisahkan kita... kami kenal sejak matrik......selalu bersama...sampai ader yang kata kami adik bradik...aku kenal rapat dgn family dia..like sisters... aku harap dia terus tabah.....dan sabar dengan ujianNya....moga ketemu insan yang sehati sejiwa.....moga Allah permudahkan segala urusanmu sahabat..... "Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya"-al Baqarah:286.

No comments:

Post a Comment