Pages

Friday, November 6, 2009

hari-hari yang masih bersisa

lagi 2 minggu jer sesi persekolahan 2009 tinggal....maka banyaklah keje2 yang perlu dibereskan...fail2 yang perlu dikemaskini.....dalam keadaan aku yang sarat, sempat lagik pi jabatan.semalam dan arini.kursus utk transisi 2010...banyak gak ilmu yang dapat...la ni tinggal aku la nak membuat perancangan utk tahun depan...

since aku bakal cuti bersalin, nampak gayanya org len yang akan amik alih...maka....aku kena la pulun menyiapkannya...huhuhu..bertambah serabut kepala aku......macam2 dalam kepala...tadi member bgtau lak surat utk SMM da sampai....data pon aku tak check lagik....sabtu depan Hari Anugerah Cemerlang (HAC)..aku kne pulun isi buku ADAB budak(report card)...huhuhuhu......mau jer muka toya minggu depan nih.....hm.......

moga aku sempat siapkan seadanya.....dalam keadaan aku...aku akan cuba..tak suka nak tinggalkan keje tak beres kat org len.sian kat depa nti..harap2 depa sian la kat aku nih... :)

macam nak p jenjalan ja...(uish tak sedau diri,keje berlambak) Ya ALLAH..permudahkanlah urusan ku....Ameen.

No comments:

Post a Comment