Pages

Sunday, November 22, 2009

UPSR 2010

seperti sume da tau keputusan upsr dah pon kuar ari khamis lepas, 19.11.09. sekolah aku cuma dapat sorang ja 5A.4A 1B pon sorang ja.....tapi peratus lulus keseluruhan naik la...yang paling best bagi aku, peratus lulus maths naik jadi 90.9. yang fail cuma 3 orang ja...depa nih memang tak leh nak tolon lagik dah....berkat usaha suma esp cikgu shamsul aka a.sam yang aku rasa banyak membantu dari segi kelas tambahan dan pelbagai lagik... kami berdua dok ajar maths year 6.aku kelas lemah la...dia nih banyak pengalaman in maths..penanda kertas lagik....aku lega sangat la budak aku ramai yang lulus kecuali hak 3 orang tu....alhamdulillah...syukur pada Mu. hopefully next year tak kena panggil lagi ngan jabatan...
it's seems that i have to learn lots more...... nak maintain % nih bukan senang.sebelum nih tak penah pon dapat 90%.slalunya 70-80%......hm...siap ader yang cakap, ngaja lagi la tahun depan...memang pon.... tapi faktor budak pon men peranan...budak2 tahun  depan nih tak tau la aku....macam payah ja.... Ya Allah... bagi lah kekautan bagiku nak ngaja anak murid nih tahun depan...Engkau permudahkanlah urusan kami.... Ameen.
btw curi sekolah dah pon mula...tatkala org len sonok ja..aku dok memulun siapkan keje2...nak serah kat orang weh....hm.... :( dan arini menjadi sebal and sengal part 2 due to certain factors...(sabo..sabo...)

No comments:

Post a Comment