Pages

Thursday, December 25, 2008

hari yang gumbira


ari nih cuti sempena krismas...maka aku berjaya memujuk hubby ke Sogo utk jenjalan sambil carik barang....kinda gift for myself..huhuhu.ramai ler jugak org ....setelah berpusing2....maka akhirnya dapat la jugak aku membeli sebuah bag yg besar.alasannya senang nak letak brg2 si kecik kalau berjalan-jalan...(hubby kata: da banyak bag da.....baru nih maksuku bagi lagik)tapi.... tak sama kan....biasala..orang pompuan....
sebenonya dah lamaaaaaa mencari tapi tak jpa.dok tingat bag my cousin,si Ida(sembonia tu)....berkenan lak....nasib baik jpa arini.after less...boleh sangat......
pasni kna optimize the use of the bag.kalu kena p kursus ka senang sket.aku sumbat ja semua document dalam tuh....malangnya tak leh nak upload gambo.nti2 la ek.
sambil menengok2 barang mirul,dia ngamuk.ngantuk kot.maka tersadai la aku kat food court sambil memangku si mirul.papanyer le pulak mencari brg dia.agak lenguh jugak tp moment mcm nih yg aku suka.bla mirul tdo sambil peluk aku.da macam koala bear lak.nak nak badan dia berisi bak kata niraku 'amirul debab'.tapi idak le debab beno.susah ati lak aku nti.
pastu terus ke maju junction untuk makan+solat then balik...
lalalalalalalala..boleh tdo lena kot malam nih.... :)

1 comment:

  1. mirul yang debab ke mama dia yang debab???? hehehe

    ReplyDelete