Pages

Friday, December 26, 2008

kita merancang, Allah merancang......

pagi tadi dikejutkan dgn mesej dari seorg sahabat...mengkhabarkan ttg seorg lagi sahabat yg akan menjalani chemothrapy... agak terkejut... baru ini aku berkesempatan membaca blognya... doa ku agar dia sabar dalam menghadapi semua ini...hm...bunyik nya macam serius bla disebut 'going to chemo...'

ari nih masih lagik mengemas umah.kali nih bilik solat merangkap bilik baju.jenuh jugak aku mengelap habuk sambil mencabut wayar2 PC yg tak leh nak guna. menolak meja PC ke sudut yg lain agar nampak luas sket bilik. dengan si hakeem pon sibuk nak tolong mamanya kemas. doaku bila beso nti rajinla anak bujang mama nih kemas umah. ni dok tdo setelah puas mensibukkan diri tolong mamanyer kemas dan pas kena marah ngan mama pasal main2 masa lunch tadik.

hm...kena banyaaaakkkkk betul sabo nak membesokan anak sorg ni.aku nih mmg cepat jer naik hangin...hm.... Ya Allah, kurniakanlah aku kesabaran yg tinggi dalam menjalani kehidupan ini sebagai isteri, ibu dan guru.Ameen.

masih banyak lagik keja yang nak disiapkan...mggu depan da kna p scul....mlm td stay up dgn hubby dok siapkan keje...mudah-mudahan semuanya mudah dan selamat.

1 comment:

  1. hehehe.. thanks beb for concerning.. aku ok - "mak ok".. ekekekek..

    ReplyDelete