Pages

Friday, December 19, 2008

Yeay!Finally

alhamdulillah... akhirnya.... aku dapat gak membuat blog sendirik...sbm nih ada gak.but inactive due to certain circumstances.....huhuhu
azam baru ler gamaknyer....tempat baru....angin baru....harap aku dapat terus menulis,menulis,dan menulis...... i enjoyed reading people's blog and wish i had mine too. now is the time for me to prove it....
sebeno nyer aku ikut hubby p kursus....idok le jauh mane....dokek yo...amik kesempatan nih la nak mula blog baru..huhuhu.tingat kawan baik si neeza dk tny,'ko tak de blog ke syu?'hm...tak sangka ade gak yg bc blog lama aku..bak kata dia...through blog la dapat tau pkembangan kengkawan. zaman tak canggih...maklumat di ujung jari...nak tak nak atas kita.
uish...makin sojuk pulak bilik nih....aku da rasa semacam...si kechik ni dok ligat men sensorang.
harap... cuti2 mesia nih aku lega sket kepala otak.dok serabut 2,3 ari nih....pasal kelas g nak di touch up.tak leh tima betul org yg cakap x supa bikin....pas tuh nyusahkan org len.aku nih dah la a-la2 perfectionist sket.... sakit ati la jugak bla certain ppl just take things for granted.
hm.....x pela...bnyk benda lagik yg aku kna blaja. life goes one.cukup takat inih. karang sambung lagik...

5 comments:

  1. wah.. congrats... hehe baru buat ya blog ni ...hehe kena rajin sikit tulis dlm blog ni.. hhehe

    ReplyDelete
  2. uish, tak sound-sound ada blog dah berusia 3 hari dah.

    selamat memblog. sekolah dah re-open nanti jgn lupa update sekali sekala yer.

    kisses,
    another avid blogger.

    ReplyDelete
  3. kita ni saper...huhuhu sekadar nak kongsi citer jer

    ReplyDelete
  4. good job babe! ko and anneeza and syigim :)

    aku maleh nak nulih skit bt aku akn jadi pembaca utama korang k:)

    nraku

    ReplyDelete